Bad update..

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 21:26:54 | I kategori: Matildas inlägg


Dålig uppdatering från min sida dessa två senaste dagarna.. Igår var jag i skolan och direkt efter skolan åkte jag till stan för vi skulle se premiären av dirty dancing! Så vi kom hem vid 23.30 ungefär.. Och idag har vi inte haft något internet och då har jag passat på att plugga massor. Men imorgon ska det vara igång och då ska jag försöka blogga, då är det även lite lugnare med pluggandet. :) så just nu bloggar jag från www.blogg.se på mobilen, men förhoppningsvis hörs vi imorgon, håll ut! /Matilda
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fsupergulliga hästar! och finfin blogg!

Ha en bra dag :)

Kramisar :*

2012-02-16 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0