Gårdagens och dagens träning

Publicerat: 2012-02-02 Kl: 20:08:43 | I kategori: Matildas inlägg


Igår red jag Frosty på graman i början, han störde sig lite på det i början men sen tyckte han det blev behagligare. Efter en stund tog jag av den, för jag ville inte ha den under hela ridpasset. Han blev jättefin efter att jag hade tagit av den! Kände som att han inte märkte att jag hade tagit av den, haha. 
Gjorde många serpentiner, volter och halter, gick super!

Idag red jag bara Didde, red honom på ridbanan igen. Alltså blev det inte så hårt pass men försökte ändå jobba honom lite även fast han var lite spänd när det snöa så mycket. Galopperade kanske bara ett varv för det var så mycket snö, ganska hårt och halt, så travade massor och efter en stund slappnade han av väldigt bra! 
Duktiga ponnys :) 

Frosty och Didde i Timrå juli 2011
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0