Gårdagens träning

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 20:53:41 | I kategori: Matildas inlägg


Bobby red min tränare ganska mycket, för hon ville visa hur han ska gå och för att han ska skärpa sig. Min tränare själv säger att han är väldigt mycket häst även fast han är en ponny, och han är svår. Grejen är att han kan skärpa sig, göra som man ska osv, bara att han är lat. Men när han väl släpper och gör som man vill, är han otrolig!
Kommer ta tid att få ordning på honom.. Men hoppas verkligen att jag lyckas. 

Issa red jag också för Jenny! Vi hoppade lite, bra övning tycker jag. Hon var ganska taggad i början, så fort Jenny kom in med hinder hoppade hon till och blev rädd och spänd. Haha höll på att ramla av första gången! 
Hon blev väldigt lydig efter vi hade gjort första övningen, sedan efter en liten stund blev hon stark igen och sprang lite iväg men sen skötte hon sig igen, här får ni film på Issa! :)


S-övningen tycker jag är jättebra och nyttig! Tycker ni det ser bra ut? :)

image description
Kommentarer
Postat av: Alida

Du har redan skitbra ordning på Bobbs!! Det är klart man alltid kan utvecklas, men ni är redan super tillsammans. ;)

2012-02-04 @ 18:35:49
URL: http://www.nerell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0