Dålig uppdatering?

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 21:57:31 | I kategori: Matildas inlägg


Nej nej inte alls.. Kan kanske beropå att jag inte ridit idag. ;) Blev så trött efter skoldagen, även fast den var ganska slapp..
Så jag red inte idag.
Men imorgon ska jag träna för Ragna (Erlandsson) med Issa, och sen kan jag nog rida alla andra tre, för jag slutar tolv imorgon. (y)
Så vi höres mera imorgon, och förresten är frågestunden avslutad. Vet inte om jag gör ett videoinlägg.. har försökt ett antal gånger men det går verkligen inte.. 
Vi får se. Men vi hörs mera imorgon, för det endast blev ett inlägg idag ska ni få några bilder, får bli från Södertälje.. :)


Bobby - Södertälje 16/10-11





Frosty - Södertälje Globenkval omgång 3, plac. 2:a
:')
image description
Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg! :) följa varandra?

2012-01-25 @ 23:37:23
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder!

2012-01-29 @ 16:03:25
URL: http://haner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0