EC Hand ®

Publicerat: 2012-01-23 Kl: 14:00:00 | I kategori: Julias inlägg


Klickade runt på massa bloggar och hamnade inne på "Ponnysanning". Hittade ett inlägg om EC Hand och jag tycker att det verkar vara ett bra påhitt.

"Produkten sätts lätt fast på tygeln på båda sidor om hästen. När ryttaren sedan rider kan hon på enkelt sätt läsa av på EC hand hur hårt eller löst hon håller, eller om kraften är fördelad olika hårt i vänster respektive höger tygel."



Funderar på att köpa mig ett par. Jag har en tendens att vara för stark i min innerhand, så jag tror att EC Hand skulle kunna vara min lösning! :)

Har ni testat dom eller skulle ni kunna tänka er att göra det? 




Källor: Proec.se & Ponnysanning.se


Kommentarer
Postat av: vendela

svara gärna på dagens fråga, kram! :D

2012-01-23 @ 15:19:52
URL: http://vendelastertman.se
Postat av: Inez

Vart hittar man sånna då?:)

2012-01-24 @ 00:10:07
URL: http://dalaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0