Förlåt..

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 21:11:08 | I kategori: Matildas inlägg


Skulle ju filma idag när jag hoppa med min iPhone hade inget batteri.. så det blev tyvärr ingen film. :( Men det var väldigt simpel övning, kanske inte så rolig att titta på så jag använder min talang i paint och visar er!

Haha ja antar att jag behöver förklara denna bild.. De röda linjerna föreställer en åttvolt där man byter galopp över en sockerbit. Jag tycker den hjälpter jättebra, tycker det är mycket bättre när man har något att byta galopp över, bom, sockerbit eller ett hinder. Men inte allt för högt, för det behövs inte.

Den gröna linjeln betyder att man ska ta långa vägar. Lite svår övning, om man inte vill göra den slapp och bara galoppera på. Jag tycker man ska jobba dom långa vägarna till bommen och till sockerbiten. Börja med sockerbiten, sedan går man så lång väg som möjligt till bommen snett igenom, sen om igen.

Det var dagens övning! Jag säger inte att ni ska göra precis såhär, men såhär för jag och jag ger er tips. Sedan kan ni göra om dessa övningar så som ni vill ha dom. Jag är lite nyfiken på om ni provar mina övningar eller om jag bara gör dom i onödan? Kommentera och säg om ni tycker dom är bra eller dåliga, eller om ni gör om dom lite eller så, skulle vara jättekul att få veta. :)
Ha det nu bra så hörs vi kanske senare ikväll, annars imorgon om blogg.se appen vill samarbeta! 
image description
Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah jaadå, men vi har ju köpt en ny filmkamera som är MYCKET bättre än den vanliga kameran och jag har inte lärt mig hur man lägger in filmerna ännu, men jag måste ta itu med det så att jag kan lägga ut något snaart! :D <33

2012-01-27 @ 21:58:30
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0