Kick-off

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 13:42:31 | I kategori: Matildas inlägg


Idag skulle jag egentligen hoppa Frosty, Issa och kanske Didde på förmiddagen. Men jag försov mig så det blev inget med det.. men ska försöka hoppa lite nu på eftermiddagen om det är ledigt i ridhuset, och då lovar jag film!
Måste berätta lite om morgondagen också.. För imorgon är det JUMPCLUBs kick-off. :D Ska bli väldigt roligt att få se vilka som bytt till JUMPCLUB och sedan ska det även bli så roligt att få träffa allihopa. :)
Uppdatering imorgon kanske inte kommer vara på topp då om jag inte bloggar på iPhonen. Men ridning blir det inte i alla fall.
Åker med familjen Nordlöw ca kl 09.00 hemifrån och kommer hem vid ca kl 17.00 kanske. 
Men vi höres mera ikväll i alla fall!

En bild från förra årets kick-off.
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0