LYCKA

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 23:36:46 | I kategori: Matildas inlägg



Här är verkligen Frosty en kämpe, första gången han hoppar en 120 bana på flera år, speciellt med så många hinder.
Det var debut, det var varmt, det var A:0/A:0 och jag red faktiskt inte så bra, även fast man kanske måste rida väldigt bra i MsvA. 
Mellan hindrerna red jag som en kratta med mot hindrerna räddade jag oss, då red jag framåt och tänkte att vi bara skulle över hindrerna.
Efter kombinationen, sista hindret i grunden, då tappa jag bort mig, huvudet stod stilla. Därför han bara sprang iväg, haha! Skit stoppet och skit petet är ingenting att klaga över, denna rundan.. den glömmer jag inte.

Älskar bara videon, kan kolla på den om och om igen. Matilda som filmar, man blir så glad, när jag kommer till omhoppning "omg omg omg, shit shit shit, omg omg omg" haha du är för underbar Matilda!
Och att min bästa vän, som också debuterade, också kom till omhoppning. Och kom trea medans jag kom tvåa, det var riktigt häftigt.
Om Frosty är på humör, frisk och glad ska vi göra om detta, hoppa MsvA i Skogslotten, få in samma känsla och göra om det. 

Safeds Frosty ♥
image description
Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Fin runda!



haha,men fattar inte riktigt..först skrev du att han inte hoppat 120 bana på flera år och sedan var ni SM kvalad? Ska man inte ha 3 nollor på 120 (C-ponny) eller var det kvalklass? ;) haha,,sry att jag frågar men är lite efter :)

2012-01-28 @ 17:05:49
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0