Bobby på "träningsläger"

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 22:28:45 | I kategori: Matildas inlägg


Bobby har åkte till familjen Nordlöw igår. Jenny ska rida honom ordentligt nu i fyra dagar, sedan ska jag till dom på fredag och rida Bobby för Jenny och känna om hon gjort någon skillnad och lära mig hur jag ska rida. Sedan åker han hem till oss och jag/Anna rider honom över helgen så som Jenny säger hur vi ska rida honom. 

Sedan åker han tillbaks till dom igen måndagen därpå och samma sak den veckan. Sedan tror jag vi ska göra samma sak en vecka till. Sedan blir det tävling (meeting) andra helgen i april i Ljungby om han känns bättre.
Vi gör såhär för att jag ska försöka få koll på Bobby och att han ska bli bättre och jag ska veta precis hur jag ska rida honom.

Eftersom alla mina tränare säger att det är Bobby jag ska/kan satsa på bara vi får koll på hans humör och söte lille hjärna. Om vi får det så har jag en EM häst och en häst som kan hoppa 1,40 klasser, säger Lotta Björe. Jag hoppas verkligen på förändring när han varit hos Jenny i ca 3 veckor, för det skulle verkligen vara roligt! 
Det kommer att komma mer uppdatering om honom då och då, eftersom han inte är hemma nu så kan det ju inte bli så mycket.
Sedan om kanske 3 dagar så ska ni få reda på en annan sak också.. mycket händer just nu.

Kommentarer
Postat av: ab

kan du inte rida han själv eller?

2012-03-22 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0