Inatt drar jag!

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 20:33:11 | I kategori: Matildas inlägg


Klockan 02.15 går jag upp inatt för att åka klockan 03.00 till Skavsta flygplats. Planet åker rakt till Pisa, Italien. Ska bli härligt med lite semester och värme. Ska även bli roligt att få träffa min syster och se hur det ser ut i de stallet som hon numera står i med sin häst. 
Hoppas Julia kan blogga mycket nu när jag är borta så det inte blir allt för dålig uppdatering. Har gjort typ 3 tidsinställda inlägg som kommer att komma upp också, sedan kanske det blir lite uppdatering från Italien. :)
Nu får ni ha det bra kära bloggläsare, kram ♥

Kommer sakna alla hästarna såklart..

Kommentarer
Postat av: ylva

åååh vad mysigt att åka till italien! hoppas du får det bra :)

2012-03-28 @ 21:17:46
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0