Packa packa...

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 22:29:39 | I kategori: Matildas inlägg


Natten till torsdag ska jag åka till Italien, därför har uppdateringen varit lite låg för jag har behövt packa, gjort mycket i skolan osv.
Sedan har jag ridit och kommit hem sent och bloggen tar jag inte riktigt i första hand när jag kommer hem så.. aa. :(
Idag har jag i alla fall tränat Bobby för Jenny och det gick superbra. Nu är han hos familjen Nordlöw så han rids ordentligt och hålls igång, det gör även dom andra hästarna fast av longering, promenader och skrittmaskin.

En bild från dagens träning kommer här..
/Matilda

 

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-03-28 @ 01:14:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0