Starka färger

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 12:20:00 | I kategori: Matildas inlägg


TIDSINSTÄLLT

Va tycker ni om att ha starka färger på tillexempel, schabrak, stövlar osv? Själv måste jag ju nästan tycka om det känns det som, eftersom jag har haft ljusblåa stövlar, ljusblått träns, ljusblått dit och ljusblått hit.. osv. Haha! ;)
Är det snyggast att vara helt neutral eller tycker ni man ska sticka ut lite med starka färger? Kommentera om vad ni tycker!



Frosty - Årsta Runsten 2010


Ascot - Skånsta 2010

Kommentarer
Postat av: Emeline

Det ända jag inte gillar är färgade träns i övrigt så älskar jag färgglatt :)

2012-03-29 @ 12:54:38
URL: http://emelineadolfsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0