Svar på kommentar

Publicerat: 2012-03-23 Kl: 21:37:12 | I kategori: Matildas inlägg



Svar: Jo, jag kan rida honom. Men om jag vill komma längre med honom måste jag kunna rida honom på ett annat sätt. Därför jag tar väldigt mycket hjälp, och det är min tränare (Lotta Björe) som sagt att jag ska ta hjälp av Jenny. För hon kan rida honom ordentligt på marken, sedan tar jag lektioner av henne och hon säger exakt hur jag ska rida honom. 
Eftersom det är han jag ska satsa på så behövs det så mycket hjälp som jag kan få! :) 

Bild från dagens träning.



Film från dagens träning. Efter tvåan rider jag åt fel håll så det blev en liten extra sväng, haha! ;) Hur tycker ni han ser ut? Jag tycker han suger mer mot hindrerna nu! 

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Det såg superduper fint ut! Det är en stor häst va?xD super fin blogg;))

2012-03-23 @ 22:45:18
URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Postat av: Emma

Det såg skitbra ut Matilda!! Vad duktiga ni är :')

2012-03-25 @ 10:47:13
URL: http://emmawessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0