Tävling - Elit omgång 2

Publicerat: 2012-03-24 Kl: 21:37:12 | I kategori: Matildas inlägg



LA bed. A:0 förklass
Lugn runda, lite orytmiskt och ryckigt ibland men annars tyckte jag det var bra runda. Till vissa hinder kunde jag egentligen bara flyta på, men jag kommer på det försent så då "måste" jag plocka upp känns det som. Som tillexempel till sista hindret, om jag skulle vara fram och flyta på mer direkt efter näst sista skulle jag komma perfekt och jättefint till sista, men jag kom på det alldeles försent så då plockade jag upp. Men han är så otrolig och hoppar ändå, även fast jag gör missar. Fina grabben! Slutade på en tiondeplats av nio placerade, men 0 fel.



LA+5 Bed. A1:a lagklass
Här hade jag mer flyt. Till femman var det ju samma sväng som till sista i förra klassen, då gjorde jag samma misstag och han visste inte riktigt vart han skulle, jag var för otydlig helt enkelt. Så han tog med sig den bommen, han brukar hoppa upp sig ändå för så nära kom jag inte men jag är inte alls besviken på honom. Jag förstår att han rev. Men efter femman fick vi värsta flytet och jag tyckte rundan var riktigt bra! :) Vi hade två felfria, en utesluten och jag som hade ett ner. VI slutade på 4 fel och hade bättre tid än Aros som också slutade på 4 fel så vi kom tvåa och leder hela elit serien. :D Grymt tjejor!

Fett nöjd med dagen och jag vann två blåa rosetter, två plaketter och ett presentkort på "kontor & miljö" i Avesta. Har haft grymt roligt och träffat massa vänner. Det är alltid lika roligt att tävla, och speciellt i lag. :) 
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Men varför två rosetter?

2012-03-25 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0